VİDEO GALERİ Tüm Galeriler

• 2. Ulusal Hippoterapi Kongresi'ne doğru
  • Körfez'de tırtıl istilası!
  • Tüpraş'ta yangını kendi itfaiyesi söndürdü
2. Ulusal Hippoterapi Kongresi'ne doğru

• "RTÜK'ÜN BİR AN ÖNCE BU DİZİYİ KALDIRARAK BU TARTIŞMANIN UZAMAMASINI DİLİYORUM"
  • ASLANLA AYNININ MÜTHİŞ KAVGASI
  • MAYMUN İLE DOVUZ AVLAYAN YERLİ KABİLE
"RTÜK'ÜN BİR AN ÖNCE BU DİZİYİ KALDIRARAK BU TARTIŞMANIN UZAMAMASINI DİLİYORUM"

Çok sağlıklı ve çok pahalı

• Haber Videoları
12 Sayfa

Siyaset

AK Partili başkanlardan '3 Ağustos' çağrısı

Başiskele 26. Danışma Meclisi The Ness Otel’deki iftar yemeği ile birlikte gerçekleştirildi. Danışma meclisine başkanların 3 Ağustos’ta yapılacak mitinge daveti damga vurdu

16 Temmuz 2014 Saat: 09:19

Ak Parti İl Başkanı Mahmut Civelek, Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, İl Gençlik Kolları başkanı Yusuf Akın, Başiskele İlçe Başkanı Mehmet Ustaoğlu, İlçe Kadın Kolları Başkanı Hacer Çakır, İlçe Gençlik Kolları Başkanı Melih Özkaraaslan ve yaklaşık 800 partili katıldı.

‘BAŞBAKANIMIZI YALNIZ BIRAKMAYIN’

Danışma meclisinde ilk olarak İlçe Başkanı Mehmet Ustaoğlu söz aldı. “iki unsuru üzerinde çalışıyoruz birincisi 3 Ağustos 3 Ağustos’ta sayın başbakanımız Cumhurbaşkanı adayımız Recep Tayip Erdoğan ilimizi ziyaret edecek. Geçtiğimiz yerel seçim mitinginde 130 Bin gibi bir rakama ulaşmıştık. Bu çalışmanın aynısını 3 Ağustos’ta yapacağız. Sayın başbakanımızı son mitinginde yalnız bırakmak istemiyoruz. Tüm Başiskelelileri mitinge bekliyoruz” dedi.

‘YÜZDE SEKSEN ALIRIZ’

Sözlerine Başbakan’a destek verme konusunda çok ciddi davranmalarını ifade eden Ayaz, “İlk defa halk Cumhurbaşkanını seçecek ve inşallah bu Başbakanımıza nasip olacak. Bu seçime girerken 2001 yılını hatırlamamız lazım. Gerçekleşen bütün seçimlerde hiçbir belediye başkanı ya da milletvekili ‘Ben bu seçimi karizmamla aldım’ diyemez. Devamlı bizi sırtında taşıyan Başbakanımızı biz de bir defalığına olsa da sırtımızda taşıyalım. Bu seçimde herkesin performansını ikiye katlamasını istiyorum. Bu Türkiye’nin seçimi ama Filistin’e, Suriye’ye, Afganistan’a ve bütün dünyaya lazım. Referandumda yüzde 75 oy aldık ama bu bizi kesmez. Bizim hedefimiz yüzde seksen” diyerek partililerine seslendi.

‘MECLİS ÜYELERİ DOLU OTOBÜSLERLE MİTİNGE GELECEK’

Ardından kürsüye gelen Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, “Başiskele Ak Parti teşkilatları, Başiskele halkı doğru tercih yapmada her zaman birinci yaptı. Başiskele’de geleceği gören insanlar yaşıyor. Bizi 3 Ağustos’ta da Başiskele halkının zirveye taşıyacağından şüphem yok.  Belediye meclsi üyelerimiz bir dolu otobüsü miting günü o meydana getirecek. O gün 22 otobüsü orada göreceğim” diyerek partililerini Başbakan mitingine destek verme konusunda sert bir şekilde uyardı.

‘DEDİKODULAR BİTTİ’

Ayaz’dan sonra mikrofona gelen İl Başkanı Mahmut Civelek, “Başiskeleli olarak güzel bir başarıya imza attık. Belediye başkanımız kutluyorum meclis üyeleriyle çok güzel çalışmalar yaptı. Bazen dedikodular çıktı. Kamplaşma yapmaya çalıştılar ama şimdi bu dedikodular son buldu. Aramıza hiçbir nifak tohumu girmesine izin vermeyelim” diyerek Ortadoğu’da yaşananlar için dua edilmesini istedi.

‘HER AİLE BİR KİŞİ GETİRSİN’

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine de değinen Civelek, “İnşallah Başbakanımızı burhan Cumhurbaşkanı olarak uğurlayacağız. Son kez başbakan olarak karşılayacağız. Her aile birer kişi yanında getirse o meydan dolar. O yüzden benim işim çıktı demeyerek o gün o meydanı dolduracağız. Bu günler kolay gelmez şükretmek lazım ve bu şükrün karşılığını vermek lazım” diye konuştu.

‘EVET EŞİT ŞARTLARDA YARIŞMIYORUZ’

HDP Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş’ın ‘Eşit şartlarda yarışmıyoruz’ ifadelerine de cevap veren Civelek, “Evet eşit şartlarda yarışmıyoruz. Bir tarafta Ak Parti var diğer tarafta marjinal gruplar, diğer siyasi partiler, paralel var. Bugüne kadar sandıklarda hep zafer kazanmış Uzun Adam var. Karşısında ise hiç sandık kazanmamış bir aday var. 71 yaşında paralel yapının desteklediği aday var. Onun tarafından bakarsak hakikaten eşit şartlarda yarışmıyoruz” dedi.

KILIÇDAROĞLU VE İHSANOĞLU’NU ELEŞTİRDİ

Muhalefet partilerinin adayını eleştiren Civelek, “1961’de Türk vatandaşı olmuş, iki defa ismini değiştirmiş. CHP’li MHP’li oy vermeyecek kardeşimiz bilsin diye bunları anlatıyorum” dedi. Civelek son olarak CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun tatilcilere seslenen konuşmasını eleştirdi. Civelek, “Bu işler böyle olmaz Sayın hem teşkilatının hem de milletin gönlünden geçer. Ama bunlarda memleket sevgisi ne arar. Allah sonumuzu hayır etsin” diyerek konuşmasını bitirdi.

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz?